seo trainingU hebt al een idee van wat “Goede SEO” is, maar hebt het gevoel dat u er nog niet alles uithaalt? In deze opleiding bespreken we alle verschillende aspecten die u kan aanpakken om hoger te scoren in zoekmachines met uw website.

Doel van deze cursus:
Na het volgen van deze cursus heeft u een duidelijk overzicht van alle factoren waar Google rekening mee houdt bij het bepalen van de positie van uw website. U zult uw web designer concrete instructies kunnen geven over best practice SEO aanpassingen.

Deze training is perfect voor:
Business managers, marketing managers, e-commerce eigenaren, web designers, bloggers, online editors

Welke onderwerpen worden besproken?
1. Introductie: Hoe Google websites bekijkt
2. Introductie tot zoektermen onderzoek
3. Overzicht van on-site SEO factoren
4. Tips voor SEO copywriting
5. Linkbuilding campagnes: wat werkt, wat is niet toegestaan
6. SEO voor internationale/meertalige websites
7. Hoe meet u de resultaten

Deze cursus wordt gegeven in kleine groepen, van 9:30 tot ongeveer 16:00. De lunch is inbegrepen.

Waar?
Priester Cuypersstraat 3
1040 Etterbeek
Hoeveel kost het?
350 euro per persoon
(excl. BTW)

Taal
Al onze opleidingen worden gegeven in het Engels.

Hoe kan ik me inschrijven?
Stuur een e-mail naar: contact@clicktrustacademy.be of maak gebruik van het contactformulier hieronder.

Onze volgende SEO training van 1 dag vindt plaats op . We organiseren ook privé-opleidingen voor groepen op aanvraag.

Als u op zoek bent naar een opleiding op maat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Tot binnenkort!

Vul hieronder het inschrijvingsformulier in:

Fields marked with a * are required
Testimonial

“We hebben deelgenomen aan de 3 Google cursussen die werden georganiseerd door Clicktrust, en elke keer kregen we een interessant inzicht voor onze toekomstige acties.

We combineerden theorie met praktijk door verschillende oefeningen die ons de mogelijkheid gaven om handige functionaliteiten voor onze analyses te ontdekken.

Aangezien de kennis van de deelnemers erg verschilde qua niveau waren we erg tevreden over de flexibiliteit van de training, waarbij iedereen de kans kreeg om vragen te stellen en om te kiezen of we wel of niet op verschillende onderwerpen in wilden gaan.”

(Nadia Mghari en Julie van Camp – Digital Manager L’Oréal)